We-Vibe - Moxie - Slipvibrator

MateriaalSiliconen
Lengte9,2 cm
WaterdichtJa
PhthalatevrijJa (dus geen weekmakers)
LatexvrijJa
MultispeedJa
Merk We-Vibe
EAN 4251460616782 Moxie+ Kleur: Zwart
4251460616775 Moxie+ Kleur: Lichtblauw
Artikelnummer V034154 Moxie+ Kleur: Zwart
V034155 Moxie+ Kleur: Lichtblauw

Productomschrijving

De We-Vibe Moxie+ is een slipvibrator voor discrete clitorisstimulatie, waar je ook bent. Dankzij het magneetje blijft hij perfect op z’n plek en met bijgeleverde afstandsbediening en via de app kun je ‘m altijd en overal makkelijk besturen.

• Slipvibrator met app en afstandsbediening
  • Voor discrete clitorisstimulatie waar je ook bent
  • Met magneetje om de vibrator op zijn plek te houden
  • 10 fluisterstille standen
  • Maak je eigen vibratiepatronen in de app
  • Bestuurbaar op grote afstand, ideaal voor long distance play
  • Afstandsbediening ook compatible met de We-Vibe Bond, Ditto en Vector
  • Volledig waterdicht, dus geschikt voor in bad

Met de We-Vibe Moxie+ geniet je overal van discrete clitorisstimulatie. Of je nou boodschappen doet, romantisch uit eten bent of de dansvloer onveilig maakt, dankzij het magneetje blijft de vibrator perfect op zijn plek.

Besturen doe je (of doet je partner 😉) eenvoudig met bijgeleverde afstandsbediening, die ook werkt in combinatie met We-Vibes Bond, Ditto en Vector. Of bestuur Moxie+ via de app. Dat kan zelfs vanaf de andere kant van de wereld! In de app kun je bovendien je eigen vibratiepatronen maken. Daarnaast bevat Moxie+ drukknoppen waarmee je de vibrator kunt bedienen.

Moxie+ heeft 10 standen, die allemaal fluisterstil zijn. Zo heeft niemand ook maar enig idee van wat er zich in jouw broek afspeelt.

De slipvibrator is volledig waterdicht en kan dus ook mee in bad of onder de douche voor een spannend avontuur. De afstandsbediening is spatwaterdicht.

Oplaadbaar met bijgeleverde usb-lader.

Toon meer Toon minder

Lees hier de reviews van andere klanten

Willie spaarpunten